Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant LaurenFemale/United States Recent Activity
Deviant for 4 Years
Needs Core Membership
Statistics 701 Deviations 19,608 Comments 16,946 Pageviews
×

Newest Deviations

hey kid you wanna buy some doots

Favourites

Groups

Yeah I got a cool comic idea I'm working on but it has no title and I'm sad about it.

It's about this guy Roman who is spiritually linked to the ghost of a great warrior from the Pangaea times. But like, that was a time where dancing was a fighting style and not just a fun activity. So this ghost thing and him link up and fight using dance moves to fight other evil spirits who have awakened. But it's a stripper ghost so he works the pole to fight evil it's great. And he's got friends who are in the same boat (they're all in a little organization to combat these evil spirits/understand their own powers with their spirits) who're all girls but they're themed with hip hop, ballet, and fan dancing and they're basically all anime moe stereotypes in fact the whole thing is kinda like a weird anime tbh so it needs a weird anime name.

But I can't think of a weird anime name fuckk.

deviantID

TomboyHippyPrincess's Profile Picture
TomboyHippyPrincess
Lauren
United States
i'm a dweeb who draws stuff

what more did you expect i ain't a fairy
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconnull-entity:
Null-Entity Featured By Owner Apr 17, 2016  Hobbyist General Artist
Thankyou kindly for the watch :D
Reply
:icontomboyhippyprincess:
TomboyHippyPrincess Featured By Owner Apr 27, 2016
np dude :)
Reply
:icons0s2:
s0s2 Featured By Owner Mar 16, 2016
Thanks for the watch :D
Reply
:icontomboyhippyprincess:
TomboyHippyPrincess Featured By Owner Mar 20, 2016
oh no problemo :>
Reply
:iconcrystalchell:
CrystalChell Featured By Owner Dec 9, 2015  Hobbyist Digital Artist
Ho shhhit! I am so so sooo sorry this is late! Happy Birthday~!! :faint:
Reply
:icontomboyhippyprincess:
TomboyHippyPrincess Featured By Owner Dec 17, 2015
oh boy and im even later cause i havent used DA in agesss

buuut thank you holly! :)
Reply
:iconcrystalchell:
CrystalChell Featured By Owner Dec 17, 2015  Hobbyist Digital Artist
You're welcome :aww:
Reply
:iconno0724fgark:
no0724FGARK Featured By Owner Jun 29, 2015  Student Traditional Artist
.yo! thank you so much for the watch!! I really appreciate it!! :tighthug:
Reply
:icontomboyhippyprincess:
TomboyHippyPrincess Featured By Owner Jun 29, 2015
Ayyyy, no problem! :D
Reply
:iconcrystalchell:
CrystalChell Featured By Owner Jun 22, 2015  Hobbyist Digital Artist
Hey...TT^TT
Reply
Add a Comment: